Re: Euro+ - dzialania niezgodne z prawem :-)

Autor: FunBoy (mrfunboy_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:46:13 MET DST

"Pjotr" <pjotr_at_poland.com> wrote in <9n2tfb$8ta$1_at_news.tpi.pl>:

>Some day I met a message from "MCC" <666mcc_at_poczta.onet.pl>. The message

Kiedys probowalem zgac ta wersje ale nie poszlo.

>Masz EuroPlus+ Reward dla szkolnej pracowni komputerowej. Ja tez to mam
>i nie wydaje mi sie dziwne ze jest 9 plytek ;-P A co do instalki, to
>obraz plyty musisz
>zrobic CloneCD. Jak ja u siebie robilem obraz przez CDRWin, to wywalalo

Nawet przez ClonaCD i DAO-RAW mi nie chcialo isc.
Pozniej zalatwilem sobie jakas spiracona wersje tego programu (pierwsza
byla oryginalna) ale ze miala tylko 7 plyt probowalem dodatkowe 2 plytki z
oryginalu do setupa z pirata - i niestety nie chodzily. Nastepnie
zalatwilem sobie od jeszcze innej osoby jeszcze jeden setup (mowili ze
bedzie chodzic) i wkoncu sie udalo to cholerstwo przegrac tak aby ladnie
chodzilo. Ten ostatni setup chodzil z oryginalnymi plytami. Nalazilem sie
po znajomych tydzien zanim mi sie udalo przegrac ten "malutki" programik.
W tej chwili nie musze kombinowac tak jak to polecacie bo chodzi mi bez
problemu, ale jesli nie mozecie sobie zalatwic innej wersji tego programu
to trzeba sobie radzic innymi sposobami.

Udanych bojow z Rewardem.

Pozdrowienia
FunBoy