Re: Athlon 1GHz i 250W

Autor: Piotrek (piotrek_at_duo.com.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:38:28 MET DST

> Kiedys puszczalem Athlona 1,33 z dwoma HDD i nagrywara w tej obudowie jednak
> wyszla pewna wada: byly problemy z chlodzeniem gdyz obudowa troche mala i
> wiatrak byl jakies 2 cm od zasilacza. Pozatym przy plycie ASUS A7V133 moglem
> zapomniec o CD w dwoch nizszych 5,25.
> Jak bedziesz mial problemy z chlodzeniem to niestety nowa buda sie przyda
> (albo wiatrak pod zasilaczem).

No dobra stary
a jakie "szerokie, duze" obudowy bys mi polecal z zasilaczem tak
cichym jak w Codegenie, ktorego mam? Dodam tylko, ze zasilacz
jest taki iz w ogole go nie slychac. Oczywyscie mam na mysli tez
przynajmniej w niewielkim stopniu estetyke (w moim pojeciu
normalna obudowe z minialnymi wodotryskami)

Pozdrawiam
Piotrek