Re: Athlon 1GHz i 250W

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 20:28:22 MET DST

Niejaki(a) Pawel F. <sam-wiesz-kto_at_wp.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal
(a) olsnienia i napisal(a):
> czy uzywanie Athlona 1GHz z 250W zasilaczem
> jest bezpieczne (najgorsze co mi grozi to chyba restart kompa)?

a jaki zasialcz? markowe typu enlight to bezproblemowo, inne noname'y z
chin alb sie nie wlacza, wlacza i wylacza, pojda z dymem lub pojda z
dymem razem z plyta dla towarzystwa, albo wybuchna, rozpiepsza wszystko
w komputerze i wybuch jadrowy rozpiepszy jakies miasto :))