Odp: Skladak - poradzcie

Autor: pshemol (pshemol_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 22:08:14 MET DST

> Microstar K7T-Pro Turbo ATA/100 Limited (fsb 200/266 a w abicie
tylko 200 - potem bedziesz sie bujal by sprzedac)
Wlasnie koledzy z grupy w moim poprzednim poscie napisali ze Abit KT7E "nie
oficjalnie" chodzi
z fsb 200/266 (dla tego ja wybralem)

> Seagate 40 GB Barracuda ATA IV ST340021A (różnica miedzy BIII a BIV
o tej samej pojemnosci w hurcie cos poniżej 30 pln netto
Slyszalem ze sie strasznie grzeja, jak nie IBM to Quantum AS plus 7200 (czy
jakos tak)

> GeForce2 MX-400 32MB SDRAM + tv-out
Widze ze ogolnie uwazacie 200 za zdecydowanie gorsza od 400, pomysle nad tym
:)

> za 4150 miałbyś to jw.
No wlasnie tu moze byc glowna przeszkoda :) takie zycie

> ale ja bym nie kupował live - zraz bedzie w sprzdaży audigi i albo live
spanie cenowo albo bedzie sie oplacalo kupic audigy,
dzieki za cynk, i tak kompa bede kupowal na przelomie miesiecy

> co do drukarki to polceam cannony model 400 badz 450 - sa swietne i
ekonomiczniejsze od hp
nie znam sie na drukarach dla tego wszystkie sugestie mile widziane :)

> pozdrawiam
Ja rowniez i dziekuje za zainteresowanie