Re: Jaki internet dla 15 odbiorcow ?

Autor: Adasiek Zwierzaczek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 18:08:24 MET DST

Radoslaw Sokol <rsokol_at_magsoft.com.pl> :

>Dzielone SDI jest dobre do oglądania WWW (w połączeniu z w3cache lokalnym),
>obsługi poczty, grup i pobierania małych plików. Ale jak się parę osób weźmie
>do ściągania filmów na przykład... ;P

dyskusja robi sie ntg; ale pragne tylko dodac, ze jak dla mnie
/siedzie glownie na irc-u/ transfer moze byc nawet
200bajtow/sekunde ale byle tylko pingi po ircnecie byly w zasiegu sekund;
wtedy takie lacze ma sens; nawet jak wisi na nim np:
12ircowcooof i do tego 3osoby co sobie mp3 sciagaja;

z podrowieniami;

--
adas; podolany_at_poczta.wp.pl
/ kiedy udzielasz pierwszej pomocy postaraj sie mocno \