Re: Bootowanie z ABIT BE-6

Autor: -= joe yellow =- (joeyellow_at_london.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 11:21:36 MET DST

On Mon, 3 Sep 2001 14:05:32 +0200, "Maciej \"yaq\"" <tp.sa_at_wp.pl>
wrote:

>Użytkownik "-= joe yellow =-" <joeyellow_at_london.com> napisał w wiadomości

>tak tak... napisz dokladnie ile i jakich beep'ow jest, sprawdz
>procesor!!!!!!!!!!!!!!! - u mnie pomoglo, przejsciowke tez sprawdz ew.
>oczysc ja spotkalem sie z podobnym problemem w be6-II rozwiazal sie "sam" i
>co najsmiesniejsze mialem cos takiego na dwoch plytach z rzedu, ale sadze ze
>jest to kwestia niedogadania sie procka z plyta (ew. zasilacz albo zworki)

przejsciowke sprawdze wkrotce. wczoraj ruszyl od razu wiec nic przy
nim nie grzebalem.

z tymi beepami to jest roznie
a) dlugie beepy, ktorych chyba nie ma sensu liczyc (doliczylem sie 8
czy 9 i juz miales dosc tego dzwieku)
b) brak beepow ale miganie wszystkich kontrolek (dyskow, dvd,
nagrywarki) i seria krociotkich beepow z modemu)

oprocz tego:

- czasami po wlaczeniu ekran jest czarny

- zdarza sie zawieszenie juz podczas testowania pamieci czy wykrywania
dyskow twardych

- jak juz komputer ruszy i pochodzi kilkanascie minut to w 99% nic mu
sie juz nie bedzie dzialo (tzn. jakies nagle zawieszenia czy restarty)

jl