Re: Bootowanie z ABIT BE-6

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 14:05:32 MET DST

Użytkownik "-= joe yellow =-" <joeyellow_at_london.com> napisał w wiadomości
> Mam:
>
> ABIT BE-6
> Celeron 433
> 2 x IBM 15GB UDMA 66
> Riva TNT 32MB
> SB Live!
>

> Od czasu do czasu nie moge odpalic kompa. Objawia sie to dlugimi
> ciaglymi beepami. W koncu gdy ruszy to najczesciej w BIOS musze
> poprawic ustawienia (resetuja sie informacja o czestotliwosci
> procesora, kolejnosc bootowania).
> Czasami komputer chodzi pare dni i nic mu nie jest. A czasami nie
> mozna go ruszyc. Wyciagalem juz wszystkie karty i czyscilem zlacza i
> [...]

tak tak... napisz dokladnie ile i jakich beep'ow jest, sprawdz
procesor!!!!!!!!!!!!!!! - u mnie pomoglo, przejsciowke tez sprawdz ew.
oczysc ja spotkalem sie z podobnym problemem w be6-II rozwiazal sie "sam" i
co najsmiesniejsze mialem cos takiego na dwoch plytach z rzedu, ale sadze ze
jest to kwestia niedogadania sie procka z plyta (ew. zasilacz albo zworki)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl