Re: Po dołożeniu 128MB Kingstone... klops

Autor: Moo5c1m0l (muscimol_at_go2.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 08:10:22 MET DST

%@&#@!^! ACN - mają dziurę we wczorajszych niusach od 10 do 16-tej. Nie ma
to jak TPSA ;-).

Radoslaw Sokol wrote:

> 128 MB PC100 w zasadzie powinien być od razu czterobankowy, ale

Masz rację, chyba źle zinterpretowałem informacje z Sandry:
DIMM 1-1 64MB double-bank
DIMM 1-2 64MB double-bank
2 dwubankowe czyli cztery, no ale to chyba nic nie zmienia.

> przypadkach. Spróbuj też poszukać w sieci informacji o współpracy
Z kompem będę się widział najwcześniej za miesiąc, zatem mam duuużo czasu
na szukanie, ale nie wiem czy mi się chciało będzie, przy obecnych cenach
wymiana na najtańszy Duron+ECS nie będzie zbyt kosztowna, a różnica w
wydajności-stabilności znaczna.
Thx4All

Pozdrawiam

--