Re: DivX;) a modemy

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 07:43:00 MET DST

Użytkownik Łukasz Szewc <lszewc_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3B941CE3.B49388F3_at_wp.pl...
> Wiem ze to pytanie sie juz sie pojawilo ale nie mam za bardzo czasu
> szukac we wczesniejszych postach - sorry, ale zalezy mi na czasie
> (klinet wydzwania ;-)
> W momencie gdy w komputerze nie ma modemu wszystko jest OK, filmy
> smigaja itd. Instalacja modemu powoduje w wiekszosci odtwarzaczy dziwny
> odruch - potrzebe naglego i nieuchronnego sciagniecia dekodera (??) z
> netu. Problemu nie rozwiazuje inny odtwarzacz (poniewaz facet sie upiera
> przy tym), ale wiem ze czesc innych ma ten sam problem (rowniez ten
> najbardziej wskazany ze strony www.projectmajo.com).
> [...]
czy przy instalacji modemu nie instaluje się jakiś oprogramowanie w stylu
netmeeting i inne videokonferencje itp. ????
moze kodek DivX zamieniany jest kodekiem Ms ??? czy cós
spróbuj podczas instalacji podać mu tylko same stary (przy okazji poszukaj w
inecie nowych)
2. po instalacji modemu zaistaluj ponownie wszystkie kodeki DivX i SMR i A3