DivX;) a modemy

Autor: Łukasz Szewc (lszewc_at_wp.pl)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 02:14:27 MET DST

Wiem ze to pytanie sie juz sie pojawilo ale nie mam za bardzo czasu
szukac we wczesniejszych postach - sorry, ale zalezy mi na czasie
(klinet wydzwania ;-)
W momencie gdy w komputerze nie ma modemu wszystko jest OK, filmy
smigaja itd. Instalacja modemu powoduje w wiekszosci odtwarzaczy dziwny
odruch - potrzebe naglego i nieuchronnego sciagniecia dekodera (??) z
netu. Problemu nie rozwiazuje inny odtwarzacz (poniewaz facet sie upiera
przy tym), ale wiem ze czesc innych ma ten sam problem (rowniez ten
najbardziej wskazany ze strony www.projectmajo.com).
Dzieki...

Ps Szczerze powiedziawszy to jakis czas temu wiedzialem jak to zrobic,
ale zadne skarby nie potrafie sobie przypomniec co wtedy zrobilem - ale
wstyd, nie ;-P