Jaka plyta do Pentium III Socket 370?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Tue 04 Sep 2001 - 00:55:09 MET DST

Po awarii Gigabyte GA-6VXE7+ zamieniłem ją na model SY-7VCA-E
firmy SOYO, która jest nieco nowsza i oferuje mi w porównaniu
z poprzednim Gigabytem tylko jedno złącze ISA ale za to 4xAGP
i 100UDMA oraz "drobiazgi" takie jak monitoring temperatury
procesora czy większą możliwość wpływu na zegar taktujący szynami
(czego akurat nie używam bo nie podkręcam sprzętu)...

Zastanawiam się właśnie czy nowoczesne płyty główne oferują
coś czego moja SOYO nie ma? Czy jest coś lepszego na rynku
na co mógłbym swoją SOYO zamienić i na tym skorzystać??
Jak, w miarę bezboleśnie, dokonać upgrade? Prosze o pomoc...

Pozdrawiam,
Zachłanny Pszemol ;-)