Re: amd 550 - jaka grafika ? i inne

Autor: teo (teo27_at_go2.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 20:00:15 MET DST

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
<3B91EDE4.3B8BB9CF_at_magsoft.com.pl>...
>Hi,

>M64 raczej nie ma sensu kupować. Najlepiej albo pełne TNT2 (ale firmowe!
>z no-name sa często problemy na MVP3), albo jakiegos MXa. Dosć dobrym
>rozwiazaniem byłoby pewnie też Voodoo 3.

myslalem ze m64 jest lepsze od golej tnt 2 (tak to wnioskowalem z cen)

a wspominajac o MX czy chodzi ci o geforce2 mx-200 32mb
bo dzisiaj bylem na gieldzie i wlasnie geforce 2 mx-200 32 mb - 222 pln
geforce 2 mx-200 32 mb VO - 275
(co znaczy to VO) ?
jak mniemam te geforce to jakies noname, bo w cenniku jak widze to samo
tylko poprzedzony wyrazem (firma) :asus, elsa, leadtek kosztuje juz wiecej

a czy wlasnie ten najtanczy geforce by sie gryzl z moja plyta glowna ?

>Tak, ale nie warto montować czegos słabego (w stylu M64).

dobrze ze dzisiaj tego nie kupilem :-)

>Jedna partycja 4 GB.

pod win95 i linux'a jedna partycje ??

>To i dalsze pytania to już raczej na pl.comp.os.ms-windows.win9x.

upsik :-)
przepraszam
bede pamietal nastepnym razem

ia