Re: Jak zrobić upgrade biosu Grafiki

Autor: < Test > (testuser_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 22:46:11 MET DST

"artur" <artg_at_polbox.com> wrote in message news:9mvv18$2do$1_at_news.tpi.pl...
| Mam Prolink MX400 32MB TV-OUT (z chipem Chrontel 7007), bios chyba też
| odpowiedni (3.11.01.37.00mx400ch.rom). W jaki sposób mam tego dokonać, aby
| karta po tym zabiegu działała. Mam program NVFlash v3.18.

Zakladajac, ze karta ma FlashROM powinienes sie upewnic przed ta operacja na
200%, ze to akurat dobry bios dla Twojej karty.
Czasami oznaczenia moga byc mylace lub podobne do innych biosow ale dla
zupelnie innej karty.
Ale jest jeszcze jedno wyjcie; chcac sprawdzic czy BIOS, ktory posiadasz
jest odpowiedni nie musisz go ladowac do FlashROMu.
Mozesz zastosowac pewna sztuczke - podmienisz BIOS w pamieci ShadowRAM
(musisz w BIOSie kompa zaznaczyc, ze ma uzywac Shadow RAM dla biosu karty).
Sluzy do tego programik VGABios. Umieszczajac odpowiedni wpis w autoexecu
mozna przy starcie kompa zawsze ladowac nowszy BIOS, korzystalem z tej
metody gdy mialem GeForca bez FlashROMa.
Jesli chcesz tylko sprawdzic czy to dobry bios, to przegraj VGABios na
dyskietke startowa wraz z plikiem, ktory chcesz podmienic i po prostu go
uruchom z parametrm, ktory wyczytasz juz z helpa.

Pozdrawiam.

--
< Test >