Re: Co się dzieje z monitorem?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 21:29:37 MET DST

Użytkownik "anahim" <anahim_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Ten drugi monitroek zapewne na Trinitronie ?
to chyba nie o to chodzi.

MOnitor to Highscreen MS1797DX z płaskim kineskopem (chyba jakiś Samsung) i
sprawa polega na tym, że te poziome "prążkowane linie" widoczne są właściwie
na całej wysokości ekranu ale tylko przy częstotliwości odświeżania 100Hz -
przy np. 85Hz nic nie widać.
Trudno mi to opisać ale wygląda to tak, że jak normalnie patrząc np. na
szare okienko w którym teraz wpisuję ten tekst, widzę gładki szary kolor a
na tym monitorze byłby on nieco pokryty takimi drobnymi poziomymi liniami. Z
czasem tak jakbym tego nie zauważał już tak mocno ale jak znowu spojrzę na
monitor, to przez chwilę je widzę wyraźnie.
Ciekawe zjawisko - widziałem na 2 egzemplarzach tych monitorów.