Re: zestaw do 5500 zl

Autor: ABA (lordabaNOSP_at_Mbox43.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 19:57:52 MET DST

On Sun, 30 Sep 2001 18:38:09 +0200, "Krzysiek" <silverman_at_go2.pl>
wrote:

>o tak...

>o ile ;-)

Czas wgrywania mozna porownac np do roznic w athlonach 1.33 i 1.4ghz w
quake... kilka fps ale zawsze cos.

>mam dysk 5400rpm z 0,5 mega cache i mi nie zamula
>jak cos odemnie kumpel kopiuje po sieci ;-)

Sprostuje... oczywiscie sie bedzie dalo ogladac film z hdd ale bedzie
przycinal. Co do kopiowania to nie wiem jaki ty masz dysk i k
sieciowa... u mnie w lan jak zaczne od kolesia z u5 (512cache afair)
to mnie sie pyta kiedy koncze bo nie moze grac. :) [dma wlaczone gwoli
scislosci]

>zaawansowana to jest obrobka grafiki albo filmow ;-)

Patrzac po dyskach userow u ktorych mialem 'przyjemnosc' cos robic -
obsluga speed diska czy innego defraga to czarna magia stojaca na
rowni z obrobka video.

>to twierdzisz ze dyski 5400rpm z 2mb cachu sa wole ;-)))))))

Twierdze ze 7200rpm jest szybszy (z wyj b4) i o wiele bardziej pasuje
do takiego kompa. EOD.

Pozdrawiam.
_
ABA