Re: Samsung 900 IFT

Autor: tramer (tramer_at_profnet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 20:01:30 MET DST

"Gozdek" <gozdek_at_wsisiz.edu.pl> wklepał(a) <9p6qco$hpa$1_at_news.tpi.pl>:

>To tak jakbym kupil nagrywarke 20x a ona nagrywla by mi max
>16x - niby roznica w czasie nagrywania niwewielka, a jednak
>kupilem 20x a nie 16x...
no nie, to akurat złe porównanie - bo tu tracisz na wydajności, na czymś
zauważalnym. zresztą producent czasem zaleca jakieś odświerzanie dla swoich
monitorów i zazwyczaj nie ma najmniejszej potrzeby wrzucać więcej. to że w
sterownikach do monita nie ma takiego ustawienia (119, dość nietypowego
zresztą) to jeszcze nic strasznego. jak Ci BARRRDZO zależy na tym (żeby np.
lepiej się z tym czuć psychicznie, bo raczej nic innego) - to może pogrzeb
sobie w jakiś .inf'ach sterów, albo jak radził kolega, wrzuć powerstripa.

--
..-[cya]!. ~~[WRR]tramer [sorry, no bonus...].-->
..-[free yOur miNd and yOur baSS will fOllow']-->