Re: Info o dyskach logicznych

Autor: Andrzej (bartexpo_at_poland.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 16:38:40 MET DST

Użytkownik Rademenes <dragdrop_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9p2mtu$l2k$1_at_news.tpi.pl...

[...]
> Do odzyskiwania danych sluzy takze program EasyRecovery. Jednak nigdy
> nie korzystalem (nie stac mnie :)). Wiem ze dziala sprawnie i
> prawidlowo.

Wreszcie zobaczylem ze "zagubine" pliki ale.....no wlasnie nie moge ich
skopiowac
bo program ( EasyRecovery ) ktory mam jest jakas okrojona wersja :-(((

Moze ktos moze wskazac jakas stronke z pelniejsza wersja tego programu ????

Andrzej