Re: Monitory LCD i sklepy internetowe

Autor: Adam Warski (adamw_at_softex.com.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 16:26:20 MET DST

> www.komputronik.com.pl
> www.mint.com.pl
> www.iiyama.pl

Bardzo dziękuje. Mam jeszcze jedno pytanie - jak to jest
z podłączeniem takiego monitora do komputera? :) O ile mi
się dobrze wydaje, to nie można go podłączyć do "zwykłego" -
analogowego wejścia (chyba to się nazywa D-sub :))) ),
tylko takiego nowego, cyfrowego, które jest teraz w wielu kartach
graficznych (ale oczywiście nie w mojej, zresztą ją też trzeba
wymienić ;) ).

Pozdrawiam,
Adam Warski