Re: uzywana nagrywarka

Autor: Piotr Nowak (piotrus_at_pocztal.com)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 08:27:55 MET DST

Nie wiem dlaczego zawsze kazdy pisze ze ciagle nagrywarki padaja itd. Czyzby
do Polski dochodzily jakies odrzuty czy cos?
Jestem obecnie w usa, i mam nagrywarke Mitsumi 4x4x24 juz ze 2 lata, plytek
na niej nagralem od groma (min. 20 miesiecznie) poza tym uzywam jej jako
zwyklego cd roma oraz uzywam jako cd-playera i nie mam najmniejszych
klopotow.
Znajomy ma Yamahe juz 3 czy 4 latka. W ogole nie slyszalem zeby komukolwiek
padla nagrywarka. ( a prowadze serwis komputerowy to cos o tym wiem).

Jedyne co mi przychodzi do glowy to to ze do PL trafiaja jakies modele ktore
albo nie przeszly testow, albo sam nie wiem co.

Pozdrawiam
Piotr