Re: uzywana nagrywarka

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 13:29:02 MET DST

Użytkownik "Pjotr" <pjotr_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy mozna kupic jakas uzywana nagrywarke z DAO i odczytem wszystkich
> subkanalow gdzies tak do 200 zl? Ile kosztowalaby jakas z predkoscia np.
> 2/2/24? I jeszcze jedno, chcialbym, zeby pochodzila ze dwa lata (przy
> przecietnym uzytkowaniu).
> --
> Pozdr & CU
> Pjotr

Wchodzi gosc do restauracji i mowi do kelnera " poprosze cos taniego,
smacznego i szybko"
"Szanowny Pan mowi o 3 roznych potrawach"-odpowiada kelner

To samo odnosi sie do twoich zyczen wzgledem nagrywarki, ktore sa niemozliwe
do spelnienia.W czasach nagrywarek o prdkosci x2 , tryb DAO byl obslugiwany
tylko w niektorych nagrywarkach , nie wspomne o odczycie subkanalow i to na
dodatek wszystkich. Mialem juz klika nagrywarek i moi znajomi rowniez.
ogolnie zywotnosc np. LG , Samsunga, Dysana itp to 2 lata. Teac, Yamaha itp.
troche dluzej, mowie o przecietnych domowych zastosowaniach.
Ty chcesz kupic 2 letnia i zeby jeszcze 2 lata dzialala. Moja 1-sza
nagrywara Dysan x2x2x16 wytrzymala 14 miesiecy - nagrywanie 20-30 sztuk plyt
na miesiac.
Wnioski wyciagnij sam.

Robert P.