Re: Seagate Barracuda IV

Autor: Gozdek (gozdek_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 02:03:17 MET DST

"zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> wrote in message
> On 29 Sep 2001 12:30:07 GMT, Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
> wrote:

> Ja też się dołączę z pytaniem:
> Czy słychać szum kręcących się talerzy w Barracudzie IV? To dla mnie
> bardzo ważne, bo u mnie wiatraków W OGÓLE nie słychać (nawet w nocy,
> jak jest cisza w domciu) i rozchodzi mi się o to, czy B-IV będzie
> cichsza w pracy od Fujitsu na oleju. Ale powtarzam: chodzi mi nie o
> pracę głowic, tylko o szum talerzy. A, fajnie by było gdyby ktoś mógł
> nagrać B-IV, aby można było posłuchać sobie jaki dźwięk wydobywa się z
> [...]

Mam Barracuda IV 40gb i powiem CI tak: nie mialbys czego nagrywac!
Mowie serio! Jest cichy - niesamowicie!
Jednak zauwazylem ze gdy dysk jest juz mocno pofragmentowany to przy
kopiowaniu
plikow dysk pracuje odrobie glosniej - ale zaznaczam jest to prawie nie
dostrzegalne!!!
A co do lozyskowania: Fujitsu jest na oleju a BIV bodajze na gelu...
Kiedy nie uzywasz HDD - talerze swobodnie sie obracaja to _NIC_ nie slychac.

pozdrawiam
Gozdek
www.cconline.com.pl