Re: Seagate Barracuda IV

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 00:46:23 MET DST

On 29 Sep 2001 12:30:07 GMT, Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
wrote:

>Ja wiem, że było. I szukałem. I czytam grupę. Ale nie znalazłem o tym, czy
>ona taka cicha i podczas pracy :)
>Fakt, że być może coś przeoczyłem, no ale szukałem :>

Ja też się dołączę z pytaniem:
Czy słychać szum kręcących się talerzy w Barracudzie IV? To dla mnie
bardzo ważne, bo u mnie wiatraków W OGÓLE nie słychać (nawet w nocy,
jak jest cisza w domciu) i rozchodzi mi się o to, czy B-IV będzie
cichsza w pracy od Fujitsu na oleju. Ale powtarzam: chodzi mi nie o
pracę głowic, tylko o szum talerzy. A, fajnie by było gdyby ktoś mógł
nagrać B-IV, aby można było posłuchać sobie jaki dźwięk wydobywa się z
tego dysku. Chodzi mi tym razem nie o poziom hałasu, tylko o ton.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków