Re: Ile można dać PLN za PC'ta z...

Autor: DJ (djska_at_polbox.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:39:13 MET DST

Użytkownik "Łukasz Szmit" <ptashek_at_pa25._pyskowice_.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:9n00hi$crr$1_at_news.tpi.pl...
> Witam,
>
> chcę odkupić od swojej firmy starego PC'ta.
> Oczywiście chciałbym jak najtaniej, ale wolę mieć pogląd ile można dać
> maksymalnie za taką konfigurację:
>
> - Pentium 75MHz
> - 16MB EDO RAM (4x4MB)
> - Wester Digital Caviar 1.26GB,
> Fast ATA-2
> Seek-time 10ms
> DTR 16,6 MB/S
>
> - karta sieciowa 3COM 3C905 (10Mbps).

No jezeli ta karta to COMBO- skretka i koncentryk, lub sama skretka to
bedzie to najdrozszy element calej konfiguracji. Te 3COMy to jedne z
najlepszych sieciowek.
A komputerek jak znalazl nada sie na serwerek na linuxie.
Masz racje jak najmniej. Moim zdaniem 100PLN byloby rozsadna maksymalna
(!!) cena. ;)) Ale jakby co to i 200PLN mozna dac (pod warunkiem ze karta
sieciowa bedzie pasowala do wlasnej sieci).
A firmie mozna zaoferowac 25-50PLN :)). Tylko zeby ksiegowy nie
zreflwektowal sie, ze bardziej oplacalne dla firmy byloby darowanie kompa
jakiejs szkole (jak sie dobrze policzy to takie rozwiazanie najlepiej sie
firmie oplaca)

DJ