Zwalniane pamieci - W98SE.

Autor: Jacek Grotnik (wormboy_at_kki.net.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:44:05 MET DST

Czesc.

Uzywam W98SE.

Ostatnio jakos u mnie programy maja problemy ze zwalnianiem pamieci.
Po kilku minutach pracy zajetosc pamieci 100% (128MB). Praca z Word'em
6 (staroc) z autozapisywaniem (plik nie taki znowu duzy), jakis winamp
w tle i tyle.

Dokladnie nic nie robie, a tu widze jak znika mi sukcesywnie ok. 2MB
na 10 sek.

Zajetosc pamieci sprawdzam progiem Rambooster. Kazac mu czyscic pamiec
ze smieci dostaje ponad 60% wolnej pamieci.

Dziwne, bo wczesniej nie zauwazylem podobnych problemow.

Wzrosla tez zajetosc procesora, np. odgrywam tylko mp3 - kiedys to
bylo co najwyzej 1% usage CPU, a teraz wyswietla ciagle ok. 10%.

W pamieci (z tego co pokazuje po alt+ctrl+del) nic nadzwyczajnego nie
ma.

Dzieki.

Czesc.

---