Re: Jak sprawdzić czy dobre są pamięci RAM?

Autor: Robert P. (loreena_at_obywatel.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 08:47:49 MET DST

To znany problem, mozesz byc spokojny , pamieci sa OK, to test Nortona jest
do d....-wywala sie powyzej 256 MB testowania pamieci KAZDEGO PRODUCENTA.
jak ograniczysz rozmiar wirtualnego cache'u w system.ini , albo zrobi to za
Ciebie program Cacheman - Twoje pamieci bez problemu przejda test.

Robert P.

Użytkownik "Tomek Grabowski (Floyds)" <floyds_at_klienci.pkobp.pl> napisał w
wiadomości news:9p2qqv$fbi$1_at_news.tpi.pl...