Jak sprawdzić czy dobre są pamięci RAM?

Autor: Tomek Grabowski \(Floyds\) (floyds_at_klienci.pkobp.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 23:39:23 MET DST

Witam wszystkich grupowiczów.

Mam sobie komputerek w którym zainstalowałem dwie kości Ramu po 256 MB
każda. Wszystko niby chodzi poprawnie, Windows ME działa bez problemów. Z
ciekawości zainstalowałem Norton Utilities 2001 i dokonałem test Ramu.
Norton rozpoczął test kostek po czym przy drugim elemencie testu (nie
pamiętam co to był za element) progrm stwierdził błąd w jakimś adresie i
przerwał test. Kostki są tego samego producenta, tej samej serii i tej samej
pojemności po 256MB (133 MHz). każda z osobna przechodzi test kompletny.
Bios komputera też nie stwierdza błędów.
Wobec tego jak stwiedzić czy kostki są dobre czy nie? Może jest jakiś inny
lepszy program lub sposób na sprawdzenie pamięci?

Dziękuję z góry za odpowiedzi i pozdrawiam.

Tomek Grabowski (Floyds)
floyds_at_klienci.pkobp.pl