Re: Jak nagrac mp3 na cd-audio?

Autor: mp (lanco_at_wa.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:26:05 MET DST

Sciagnij sobie jeden z programow konwertujacych mp3 na wav, a potem w
programie do wypalania plytek (Nero lub WinOnCD) wybierz opcje wypalania
stworzonych uprzednio plikow wav jako Audio CD. Ja do konwersji mp3 na wav
uzywam programu mp3bee (program dziala jako shareware, wiec zeby korzystac z
jego wszystkich mozliwosci trzeba sciagnac crack np. ze strony
astalavista.box.sk), ktory od razu konwertuje mp3 na wav i jednoczesnie
wypala plyte. Sa tez inne, zapewne lepsze programy do konwersji, mozesz ich
poszukac na http://tucows.icm.edu.pl/mmedia/audiocon95.html

Użytkownik siksomoto <tranced_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9n0ahk$e0d$1_at_news.tpi.pl...