Co się dzieje z monitorem?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 18:31:22 MET DST

Oglądałem dziś w sklepie monitor 17" Hyundai Image Flat 790D, bo chciałem
kupić ale nie spodobał mi się oto taki efekt:
Gdy na monitorze wyświetlany jest jakiś ciemniejszy obraz (niekoniecznie
czarny - po prostu niezbyt jasny) a zaraz potem wyświetli się jakiś jasny
obraz (najlepiej cały biały), to po dosłownie może pół sekundzie obraz ten z
bardzo jasnego nieco się przyciemnia. Czy tak ma być czy po prostu coś z
tymi monitorami jest nie tak?

Druga rzecz - z innym monitorem - lekko widoczne poziome prążkowane cienkie
linie (nie wiem jak to inaczej określić) przy rozdzielczości 1024x768/100Hz.
Przy np. 85Hz już ich nie widać.

Może powiecie co to za objawy?
Z góry serdecznie dziękuję!