Re: identyfikacja dystrybutora

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 19:47:16 MET DST

Dnia Thu, 27 Sep 2001 21:15:23 +0200, Bishop napisał/a :

>No nie do końca się zgodzę. Gwarancję daje sprzedawca - jesli dal rok
>gwarancji to chociaz on dostal od dystrybutora (czy vendora) 3 lata to dla
>ciebie nie ma ŻADNEGO znaczenia. Ty kupiłeś u sprzedawcy i z nim zawarłes
>umowę gwarancji.
>Masz napisane w gwarancji że sprzedawca dał ci 3 lata? nie? No to nie masz
>takiej gwarancji.
>
>Kupowałem ostatnio prysznic w Auchan - było na nim napisane "5-year
>warranty", fajnie co nie?, poprosiłem o kartę gwarancyjną a tam... nic o
>przedłużonym terminie :-) nie dajcie się nabrać!

> [...]
po pierwsze pisz pod cytowanym postem

A co do problemu Grzecha - dysk ma 3 lata gwarancji producenta ale
jeśli sprzedawca dał ci na niego rok (swoją drogą zmień swego
dostawcę, sigejty mają 3 lata już od b. dawna i wszystkie sklepy tyle
dają), to tyle ona go obowiązuje, za to 3 lata ciągle obowiązują
producenta i do niego trzeba uderzyc. Można poprośić sprzedawcę, jeśli
mędzie miał dobry dzień to może przyjmie dysk i puści go swoimi
kanałami, jeśli nie to trzeba znaleźć jakiegoś dystrybutora na Polskę
i z nim pogadać. Ostatecznie wysłać dysk do producenta. Wszystkie
informacje odnośnie dystrybutorów i gwarancji powinny być na stronie
producenta.

pozdro

--
KRiZBi