Re: identyfikacja dystrybutora

Autor: Bishop (bishop9_at_wp.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 21:15:23 MET DST

No nie do końca się zgodzę. Gwarancję daje sprzedawca - jesli dal rok
gwarancji to chociaz on dostal od dystrybutora (czy vendora) 3 lata to dla
ciebie nie ma ŻADNEGO znaczenia. Ty kupiłeś u sprzedawcy i z nim zawarłes
umowę gwarancji.
Masz napisane w gwarancji że sprzedawca dał ci 3 lata? nie? No to nie masz
takiej gwarancji.

Kupowałem ostatnio prysznic w Auchan - było na nim napisane "5-year
warranty", fajnie co nie?, poprosiłem o kartę gwarancyjną a tam... nic o
przedłużonym terminie :-) nie dajcie się nabrać!

pozdrawiam, Bishop