Re: Pilne!!! Plyta Asus A7V133 - KT133A -dluugie

Autor: Jacek Puchała (jacpuc_at_hlsili.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 07:26:29 MET DST

Użytkownik "Kazimierz Ambrozkiewicz" <akazik_at_chello.pl> napisał w wiadomości

> Czy ktos mial podobne problemy:
>
> Zwisy kompa losowe od kilku dziennie do jednego na 3 dni (myszka mozna
> poruszac - reszta nie reaguje - pomaga jedynie rezet na obudowie.
> Moja konfiguracja:
> A7V133
> TB 900
> DIMM 128CL3/133 SPECTEK x2
> ATI FURY PRO VIVO 32MB
> BARRACUDA III 20GB
> DVD PIONEER 115
> CDRW HP 9510i IDE
> SB LIVE 1024 Player w 3 PCI irq 5
To jest zasadniczy problem, według mnie. Podobno wiekszość KT133A posiada
wadliwy mostek północny. (nie pamiętam w tej chwili typu chipa) Błedy w
pracy objawiają sie głównie we współpracy z Sound Blaster Live, ale nie
tylko i objawiają się przeważnie błędami w czasie kopiowania dużych plików.
Roziązaniem doraźnym jest podobno zainstalowanie VIA Latency Patch (ze
strony VIA), lub jak piszą na stronach VIA czekanie na wersję biosa który te
błędy podobno eliminuje.