Re: Pytanie do fachowców.

Autor: Fela (magdeburg_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 07:27:29 MET DST

Użytkownik "_Xario_" <xario_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> No ja mam Athlon 1300 Mhz na Chaintech KT 266 + 512 ramu i za to wszystko
> placilem 1400 zeta (tylko te 3 podzespoly). Ram odlicz sam bo nie wiem jak
> teraz stoi - cena bedzie podobna do tej MSI KT 266 pro - moze nawet troche
> wyzsza...

Moim zdaniem to wystarczająca była by następująca konfiguracja:

Procesor DURON 750 Mhz - cena 235 zł
Płyta główna ECS5A - cena 325 zł
Dysk twardy SeagateU5 (40 GB) - cena 480
Muzyka zintegrowana na płycie
Pamięć 128 MB - 159 zł
Karta graficzna oparta na kości GeForce2 MX200 - cena około 300zł
Dalej CD lub DVD, flop, obudowa itd.

Taka konfiguracja może być w przyszłości rozbudowana a na dzień dzisiejszy
w zupełności wystarcza by se pograć. Jeżeli chodzi o prace w CorelDraw to
można by dołożyć do kompletu więcej ramu i wstawić mocniejszy procek, ale to
w sumie zależy od tego co w tym Corelu będziesz robić.

Pozdrawiam
Fela