Re: bios nie wykrywa nowego hdd ???

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 21:48:02 MET DST

Waldek zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Award Modular BIOS v4.51PG
> 11/30/1998-i440BX-SMC60X-2A69KX3CC-00

Ten BIOS nie obsluguje dyskow o takiej pojemnosci. Rozwiazania sa 2:
a) aktualizacja biosu
b) jesli nie uzywasz windows to start z dowolnego nosnika a wiekszosc
systemow i tak ma w nosie ustawienia BIOSu (od roku tak mi dziala
serwer pod FreeBSD z dyskiem 3,2 GB na kompie gdzie biosu wymienic sie
nie da i obsluguje tylko do 2 GB)

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--