Odp: KT7A vs KT7E

Autor: pshemol (pshemol_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 16:42:18 MET DST

> E jest nowocześniejszy. Oficjalnie obsługuje tylko FSB 100 MHz, ale
> nieoficjalnie działa też na 133 MHz (w przeciwieństwie do KT133, które
> powyżej 100 MHz "wymiękało" całkowicie). To taka wersja "ekonomiczna"
> KT133A.

Czy ktos moglby potwierdzic bezproblemowa prace tej Abit KT7E na 133 ?
lub oczywiscie jesli sa problemy to tez mile byloby o nich uslyszec.

W jednym ze starszych postow przeczytalem ze ogolnie plyty Abit'a "nie lubia
sie"
z twardzielami IBM'a, na czym polega ta niekompatybilnosc i czy jest to
regula czy
pojedynczym przypadkiem. Musze przyznac ze troche to pokrzyzowalo moje plany
co do konfiguracji przyszlego peceta.

Z gory dziekuje za odpowiedz
Pozdrawiam
pshemol