Re: karta muzyczna

Autor: Jakub KULESZA (jk20363_at_sgh.waw.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 19:03:15 MET DST

On 27 Sep 2001, Moomin wrote:
> Witam
> Ostatnimi czasy zastanawiam się nad zakupem nowej płyty głównej,
> upatrzyłem sobie Microstar K7T-Pro Turbo. Moje pytanie dotyczy układów
> dźwiękowych zintegrowanych z tą płytą, jest to standardowy AC 97.
> Interesuje mnie jak ten układ wpływa na ogólną wydajność komputera, czy
> istnieją duże różnice w jakości dźwieku między AC 97 a SB 128 PCI oraz
> czy gdybym w przyszłości chciał zaopatrzyć się lepszą kartę będę w
> stanie zupełnie odłączyć AC 97.
> pozdrawiam
> Moomin

Mam ta plyte i dokupilem ostatnio diamond monster sound mx300.
Nie zauwazylem, zeby wingroza mi szybciej chodzila, ale ac97 da
sie zupelnie wylaczyc. Da sie tez korzystac z obu dzwiekowek na
raz.
Chyba wszystkie via kt133a maja ac97, tylko gdzieniegdzie jest to
wylaczone (abit kt7a, ale mam przykre doswiadczenia z ta plyta).
Roznicy w dzwieku na glosniczkach komputerowych napewno nie
uswiadczysz....... ja mam podlaczone calkiem porzadne stereo, bo
mi szkoda wydawac kabzy na glosniczki, a muzy slucham z
niekompoewgo cd. Nowa karte kupilem, bo ma lepsze wspolczynniki
brzmieniowe od ac97 i chyba kazdego sb, aby zgrywac sasiadowi
analogi na cd.

Powodzenia.

--
JKulesz
Syntax error. Bad or missing BRAINv09beta.EXE