karta muzyczna

Autor: Moomin (mum19_at_polbox.com)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 18:23:18 MET DST

Witam

Ostatnimi czasy zastanawiam się nad zakupem nowej płyty głównej,
upatrzyłem sobie Microstar K7T-Pro Turbo. Moje pytanie dotyczy układów
dźwiękowych zintegrowanych z tą płytą, jest to standardowy AC 97.
Interesuje mnie jak ten układ wpływa na ogólną wydajność komputera, czy
istnieją duże różnice w jakości dźwieku między AC 97 a SB 128 PCI oraz
czy gdybym w przyszłości chciał zaopatrzyć się lepszą kartę będę w
stanie zupełnie odłączyć AC 97.

pozdrawiam
Moomin