Re: HD IBM Scsi i Tekram310

Autor: mackozer (mackozer_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 13:16:13 MET DST

Użytkownik AMI <amiss_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ov16i$6p3$1_at_news.tpi.pl...
> Mozna nabyc przejsiowke w Twoim przypadku ze
> zlacza 50 pin na 68 pin. W Warszawie m.in. w firmie
> Meditronik ulica Dzika 4. Dysk na pewno bedzie chodzil.
> (chyba nie jest to dysk SCA tzn. taki ktory nie ma wtyczki
> do wpiecia zasilani, napiecie zasilajace podawane jest w
> tasmie).
> Andrzej

Dzięki
Nie jest, ma nomralne gniazdo zasilania jak zwykły HD.
Tylko, hm, 68 pinowe wtyczki mam na taśmie,
a 50 pinowe gniazdo na HD.
A czy ten adapter pociągni, to jest najprostrzy model Tekrama...?

Pozdrawiam
MacKozer