Re: nagrywarka TEAC 516EB - problem z kasowaniem CD-RW

Autor: MH (mh_at_box43.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 13:15:41 MET DST

> Było już wiele razy poruszane! Na zwykłej CDRW max 4x, na HS CDRW max 10x.

może to nie wynikało z treści ale nie moge nagrywać zwykłych cd-r wiekszą
predkościa niż 4x - ale zmiana softu i teraz jest ok
sprawdziłem nagrywa super przy prędkośći 16x - rakieta
ale kasuje cd-rw tylko Yamahe, natomiast samsunga i btc nie chce kasować??
mam w pracy 2-letnią nagrywarke Yamacha i ta kasuje wszystkie 3 płyty CD-RW
które mam.
Stary typ tych płyt, czy co???

pzdr
mh