Re: win386.swp

Autor: Błażej Cieliński (blazej7_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:29:43 MET DST

Użytkownik "GreG" <gslabs_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Alterro" <alterro_at_link.pl> napisał w wiadomości

> przesada.

A ja mam inny pomysl. Zakladajac, ze mamy przynajmniej 96 MB RAMu -
ustawiamy tak swap, zeby windows przydzielal go sobie automatycznie, przy
czym w system.ini w sekcji [386Enh] dopisuje ConservaticeSwapFileUsage=1.
Dzieki temu Windows wywala do swapa dopiero, gdy mu sie skonczy fizyczny
RAM, a nie wtedy kiedy ma na to ochote. W ten sposob win386.swp ma 0 bajtow.
To dzialalo bez zarzutu na win95/98, na millennium z jakichs dziwnych
powodow wrzuca mi jednak czasem cos do swapa.

Blazej