Re: win386.swp

Autor: GreG (gslabs_at_wp.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:05:25 MET DST

Użytkownik "Alterro" <alterro_at_link.pl> napisał w wiadomości

> A jak mam 384MB ? To co, mam stworzyć 1GB swapa? To jest chyba lekka
przesada.

Tez mi sie tak wydaje. Odpal sobie jednak Sisoft Sandra - Windows Memory
Information
- napisane jest jak byk !
Na pewno jest tak, ze stały rozmiar swapa przyspiesza prace komputera, gdyz
Winda nie musi
za kazdym razem przydzielac sobie miejsca w zaleznosci od potrzeb, co trwa.
Jesli jednak w jakims przypadku bedzie chcial zapisac wiecej (co w twoim
przypadku 1.384GB jest
prawie niemozliwe, ale przy 64?) - zwis pewny.

GreG.