Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 13:35:15 MET DST

[Wielkie CIACH}
Nie wiem czy zauwazyliscie, ale dyskusja znowu przemienila sie debate
kto lepszy Intel czy AMD. Tematem bylo odpornosc procesorow na
przegrzewanie sie (w przypadku braku chlodzenia). Zeby nie bylo
watpliwosci, mam AMD (D800) i bardzo sobie go chwale. Gdybym mial teraz
kupowac proca kupilbym AMD. Moznaby powiedziec ze kibicuje teraz
AMD-kowi (choc przez lata mialem Intele), bo odwalil kawal dobrej
roboty. Jednak staram sie byc w miare obiektywny i reakcja procesorow
AMD na prace bez chlodzenia jest duzym minusem! Mimo calej mojej
sympatii dla AMD to IMHO Intel zachowuje sie znacznie lepiej (przykre,
ale prawdziwe). Niezaleznie od dyskusji na temat jak to sie moze zdazyc,
ze na procu nie ma chlodzenia (jest kuupe sposobow) to proc nie powinien
sie spalic. Pewnie ze procesor nie powinien pracowac bez chlodzenia, tak
jak samochod nie sluzy do walenia w mur, jednak fajnie kiedy po
popelnieniu takiego bledu/niedopatrzenie/wada_produkcyjna itp., nie
traci sie proca.
a i tak kupilbym AMD :)

Pozdrawiam Yablon

--
Tomasz Jablonowski aka Yablon           | ICQ:   51956669 |
yablon_at_wasko.pl                         | tel. 0604302804 |