Re: 4 napędy - jak lepiej?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 03 Sep 2001 - 15:23:27 MET DST

> Mam 4 napędy IDE:
> HDD Seagate 8.4GB (z systemem, więc primary master)
> HDD WDC 2.1GB
> CD-ROM Sanyo 20x
> CD-R TEAC
>
> i zastanawiam się jak będzie lepiej to podłączyć.. są 2 sensowne
> sposoby:
> primary master - Seagate
> pri. slave - WDC
> secondary master - TEAC
> sec. slave - Sanyo
>
> albo:
> pri. master - Seagate
> pri.slave - Sanyo
> [...]
Jeśli są to 2 CDRomy i chcesz je wykożystywać jednocześnie to na odzielnych
kablach - szczegolnie jeżeli jeden z napędów to CDRW (wtedy jeden podpiąć
wspólnie z drugim HDD jezeli nie ma CDRW) jeżli nie to na wspólnym, gdy
wykożystujesz oba naraz sporadycznie. HDD systemowy na osobnym. Ogólnie jezlie
płyta ci pozwala (u mnie można) to podłącz wszystko na osobnych taśmach. Drugi
HDD możesz wsadzić w kieszeń.
pozdruffka
adadur