Barracuda IV i ABIT BE6-II

Autor: Łukasz Ścibiorek (luk_at_iwacom.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:41:19 MET DST

WojtR:

Witam
> W niedzielę kupiłem wersję 80GB. Po podłączeniu do abita be6-2 bios
> pokazał : 80G ;) Wrażenia - b.szybki (jak DTLA), mało się grzeje i jest
Ja w piątek: 40G (SST340016A). Mam ABITa BE6-II v.1.2 z HPT366. Niestety
dysk nie dziala mi z hpt (W98, W2k). W trakcie uruchamiania zaczyna walić
głowicą i system wczytuje się jakieś 10 -20x wolniej niż powinien, lub
częściej - zwis. Testowałem z biosem 1.25 i 1.28 beta, w sobotę wymieniłem
na inną sztukę; to samo. W tej chwili odłączyłem hpt i pracuje na
zintegrowanym kontrolerze. Czy ktoś miał podobne problemy?

> NISŁYSZALNY podczas pracy. Normalnie kopiowanie danych z partycji na
> partycje na jednym dysku generuje głośne terkotanie głowic. A tutaj nic,
Samego kręcącego się talerza faktycznie niemal nie słychać. Kopiowanie
między partycjami wydaje ciche szemranie.. ale co pewien czas (od 40s do
2min) na ok 4s dysk wydaje wysokie, głośne piszczenie... To juz slychac!

Łukasz