Re: Po dołożeniu 128MB Kingstone... klops

Autor: Moo5c1m0l (muscimol_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 14:31:48 MET DST

Radoslaw Sokol wrote:

> Może po prostu ten nowy DIMM jest uszkodzony... Próbowałeś go wymienić?

Hmm, on wcale nie jest nowy, jak już wspomniałem: Kingstone PC100
(dwustronny na kostkach Toshiby 10ns), chciałem go przełożyć z innego
komputera. Testowany od dwóch lat, tak jak napisałem: 105MHz 2-2-2 na
Asusie P5A przez ten czas bez zająknięcia, a tutaj jest 90MHz i
przestawiałem nawet na 3-3-3. BTW w Sandrze 2001Pro (no ale czy to
wiarygodny program) na P5A wypisuje mi że jest dwubankowy, a na tym
SP98AGP-X, że jedno (wierzę P5A, bo nowsza i na niej działa). Moja wiedza
na temat bankowości jest raczej intuicyjna niż teoretyczno-praktyczna,
zatem może niepotrzebnie czepiam się tego. Tego DIMMa to już chyba zostawię
w P5A, ale zastanawiam się czy jest sens i jeśli tak to jaką 128-kę kupić,
żeby na pewno działała (komp jest daleko od Warszawy i wymienianie byłoby
długotrwałe).
BTW specjalnie tak sformułowałem tytuł, żeby otrzymać odpowiedź od Ciebie.

Pozdrawiam

--
   ,d^^c,      Szymon Osiecki