Re: Samsung 700 IFT vs Philips 107P20

Autor: m. (m100_at_poland.com)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 14:33:09 MET DST

Wiktor napisał(a):

> Witam!
>
> Jesli ktos mial stycznosc z powyzszymi monitorami, to bylbym wdzieczny
> za wszelkie uwagi. Mam problem z wyborem, ktory kupic, poniewaz sa w
> niemal identycznej cenie (ok. 1300 pln w Action). A moze dolozyc 100
> pln i kupic Iiyame Vision Master Pro 410 (A702HT)?
>
> Pozdrawiam,
>
> Wiktor Staniecki (wiktor_at_plusnet.pl)
> http://www.e-history.prv.pl/

Mialem do czynienia monitorkiem 700 IFT (w sumie 3 sztuki )
Generalnie - ladna, solidna obudowa , fajne sterowanie i menu,
nienajgorsze kolory.

Wady - zbieznosc kolorow i przede wszystkim FATALNA OSTROSC szczegolnie w
rogach (jest cos takiego jak balansowanie ostrosci ale we wszystkich
rogach ostrego obrazu nie uzyskalem)
Przetestowane doglebnie egzemplarze i pobiezne ogledziny w sklepach innych
moim zdaniem swiadcza o tym ze trafienie na 700IFT o strym obrazie na
calej powierzchni graniczy z szansa ustrzelenia szustki w lotto.
Generalnie juz milem isc do okulisy ale w oczekiwaniu na kolejny
egzemplarz dostalem tymczasowo znacznie tanszy monitorek OPTIView 17LS99 o
podobnych parametrach i juz wiecej na 700 IFT nie spojrze.