Re: Awaria ABIT BE6-2

Autor: Marcin Kaim (horkel_at_poczta.fm)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 13:30:47 MET DST

> Czy sprawdzales u siebie albo na innej plycie tego C600?
Po wlozeniu do mojej plyty uruchomilem Windows, a potem zakonczylem

> Co masz na mysli piszac ruszyl po zmianie na C800? Pracowal dluzej?
Wystartowal z C800, zdetektowal go i uruchomil sie Windows. Potem wlozylem
sowrotem C600 i wtedy juz startowal.

> System byl stabilny?
Podczas pracy w WIN tak, ale byly roblemy z roakowaniem z dyskietki, i zwis
na SCANDISKU
o w jaki sposob sie wiesza, tzn. czy zupelnie na amen, czy
Nawet nie startowal, tylko swiecila sie dioda "power" i kreca sie
wentyklatory, a reszta milczy. Gdy podoielem moj zasilacz, to to samo.
> np. mysz pracuje, czy mozesz wywolac okno ctrl+alt+del, w jakich
okolicznosciach

> sie wiesza, losowo czy jakos specyficznie.

> Jezeli caly czas przedtem chodzil z C600 bez problemow to aktualizacja
biosu
> nie ma tu nic do rzeczy, chyba ze w miedzyczasie ktos cos grzebal z
biosem.
Boje sie ze sie zawiesil i uszkodzil BIOSA.