Re: Awaria ABIT BE6-2

Autor: Tomasz Sz. (_at_interia.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 10:03:28 MET DST

Marcin Kaim wrote:

> Wszystkie podzespoly sa sprawne -
> srawdzalem podmieniajac z moim komuterem.
> ruszyl dopiero po zmianie procesora na mojego Celerona 800. Po wlozeniu
> spowrotem 600, komputer pracowal, ale sie wieszal i w koncu znowu znowu sie
> tak zaciol, ze nawet nie startuje.

Czy sprawdzales u siebie albo na innej plycie tego C600?
Co masz na mysli piszac ruszyl po zmianie na C800? Pracowal dluzej?
System byl stabilny?
Napisz krotko w jaki sposob sie wiesza, tzn. czy zupelnie na amen, czy
np. mysz pracuje, czy mozesz wywolac okno ctrl+alt+del, w jakich okolicznosciach

sie wiesza, losowo czy jakos specyficznie.

> Spotkal sie ktos z Was z taka sytuacja? Na co stawiacie, co moglo pasc, czy
> pomoze aktualizacja BIOS-u?

Jezeli caly czas przedtem chodzil z C600 bez problemow to aktualizacja biosu
nie ma tu nic do rzeczy, chyba ze w miedzyczasie ktos cos grzebal z biosem.

--
Z pozdrowieniami