Re: Polskie znaki

Autor: Skaut (mypost_at_go2.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:27:22 MET DST

HPek ( złaszcza jego nowe drukombajny ) jest tak specyficznym urządzeniem że
najlepiej ją usunąć i inne firmowe oprogramowanie monitorujące z HP ,
ściągnąć może nowe driversy i zainstalować wszystkie możliwe funkcje ( ver.
standard , rozszerzona, trzcionki , monitory i inne :)) udogodnienia .

MIałem taki problem z 6p , jak w programie bankowym drukowała ąęłki to w
office ni hu hu i na odwrót.

Uninstall i regclean ( ręczny + from HDD delete ) i na nowo ADD dopiero
pomogło !!!

BE COOL !!! i cierpliwy

--
    Sławek S.