Re: Cienie na monitorze

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Mon 03 Sep 2001 - 12:29:49 MET DST

> Czy ktos wie, co jest przyczyna powstwania charakterystycznych
> "cieni" na monitorze. Tj. za kazda linia pionowa pojawia sie smuga
> przesunieta nieco i znacznie mniejszej intensywnosci. Dzieje sie
> tak przy czestotliwosci odswierzania powyzej 80Hz - monitor
> powinien dawac sobie rade (Flatron 795FT) z 150Hz. Czy to karta
> graficzna?

posiadam ten sammonitor, nie zauwazylem tego wczesniej, ale teraz odpalam
painta robie linie i jest cos takiego, ale raczej malo zauwazalne, na
poczatku i na koncu dzie jest blisko krawedzi obrazka, pobaw sie opcjami
PURITY i CONVERGENCE (osd zakladka SPECIAL) tak teoretycznie to nie ma nic
do tego, ale zmiana ustawienia PURITY widocznie zmniejszylo efekt chociaz
jak mowie trudno to wogole u mnie wypatrzec ale sadze ze jest to kwestja
dostrojenia monitora (moze sie musi jeszcze rozgrzac u mnie obraz przestaje
"rosnac" dopiero po okolo 20 min, a teraz nie chodzi nawet 10)

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl