Re: ZALMAN na GeForsie a napiecie ?

Autor: PePe (piotr_at_alpha.net.pl)
Data: Sun 02 Sep 2001 - 22:57:30 MET DST

Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości:
(...)
| Problemem jest to iz karte ta podlacza sie do zasilania
| z zasilacza a nie z GeForca
(...)
moment, ja nie rozumiem. jak jarte to sie podlacza do zasilania z zasilacza
a nie z gf... a jak ma sie karte do karty podlaczyc;)? chiba chodzilo Ci o
wiatrak...

| wiec sterowniki oszaleja bo nie wykryja wiatraka
| i zaczna wywalac alarmy. Wpadlem na pomysl, ze przez
| przejsciowke mozna przeciez ta karte podlaczyc do GeForce'a
(...)
eee...tam. zrob tak: od wiatraka ida 3 przewody, najczesciej czerwony,
czarny i zolty lub bialy. z wtyczki od wiatraka utnij czerwony i czarny,
podlacz napiecie, a wtyczke z zoltym na karte, bedzie ok. no... chyba, ze
ten wiatrak, ktory podlaczasz ni ma tego 3 kabla...

--
[ pozdrawia pE. ]